Retningslinjer for henvendelser og kommunikation

Nedenstående retningslinjer har til formål at sikre, at al kommunikation i vores karateklub sker på en respektfuld, effektiv og professionel måde. Dette gælder for ALLE medlemmer, trænere og forældre. 

 

Generelle henvendelser

  1. Kontaktpersoner:

Alle henvendelser skal rettes til de relevante kontaktpersoner afhængigt af emnet. Klubbens kontaktpersoner og deres ansvarsområder kan findes på klubbens hjemmeside

  1. Henvendelsesmetoder:

For generelle forespørgsler og administrative spørgsmål, send en e-mail til klubbens officielle e-mailadresse: [email protected] og kun den!

 

Kommunikation om træning og arrangementer

Træningsopdateringer: Alle informationer om træningsplaner, stævner, ændringer og aflysninger vil blive kommunikeret via klubbens officielle kommunikationskanaler:

Tilmelding og afmelding:

  • Tilmelding til særlige træninger, seminarer og stævner skal ske gennem klubbens online system.
  • Afmelding skal ske så tidligt som muligt, enten gennem det samme system eller ved at kontakte træneren direkte.